Aircraft Owners and Pilot Association Of Romania

Tarife Sibiu

  • 20 Jun 2013 3:23 PM
    Message # 1322829
    Andi Bogdan Neagoe (Administrator)
    In data de 08/05/2013, pentru o cursa pe ruta LRBS -> LRSB -> LRBS, in fisa de handling emisa de la Aeroportul Sibiu, apare perceputa la rubrica "Handling services upon request" optiunea de "Handling catering". Pilotilor le-a fost taxata aceasta optiune deoarece au luat in avion o sticla cu apa, contravaloarea platita fiind una absurda de 31 euro.


    AOPA Romania doreste eliminarea acestor servicii si micsorarea celor care nu se pot elimina. Invitam toti pilotii sa ne trimita pe emailul nostru info@aoparomania.ro sau sa posteze pe forum exemple asemanatoare cu tarife nejustificate platite pentru zborurile de Aviatie Generala din Romania.
    Last modified: 20 Jun 2013 3:41 PM | Andi Bogdan Neagoe (Administrator)
  • 21 Sep 2013 10:43 PM
    Reply # 1395115 on 1322829
    Un pilot de aviatie generala, vorbitor de limba engleza si romana

    Imi permit sa comentez la aceasta sectiune a forumului o problema legata de informatiile care se regasesc la sectiunea "Flight Planning". Chiar daca, probabil, nu au fost prezentate cu rea intentie, unele precizari pot crea confuzie. Astfel:

     

    - Exception to this rule are only UL aircrafts flying under Romanian Aeroclub.All other aircrafts in General Aviation have to submit a flight plan

     

      Plasarea avioanelor ultrausoare in alta categorie decat "aeronavele civile" (termenul sub care se face referire in toata legislatia nationala la toate aeronavele de aviatie generala), este o practica ce a adus, aduce si va aduce mult rau intregii comunitati de aviatie din Romania. Aeronavele ultrausoare nu difera cu nimic de celelalte aeronave civile, cu exceptia greutatii (asa cum un Piper Cherokee sau o Cessna 150 difera de un AN2 sau de un BN2). Avioanele ultrausoare respecta aceleasi reglementari cu privire la zborul in spatiul aerian national pe care le respecta toate aeronavele care executa zboruri VFR. Atfel, in conformitate cu HG912/2010 (cea care reglementeaza procedura de autorizare a zborurilor in spatiul aerian national si care a abrogat HG1172), zborul executat in intregime in spatiul de clasa G (din care, avem, slava domnului destul, nu asa cum s-a mentionat la FAQ - most of Romania is under Controlled Airspace) nu necesita, obligatoriu un plan de zbor. La alegerea operatorului, acesta poate depune un plan de zbor sau o informare de trafic VFR la Ministerul Apararii Nationale Aceasta se reduce la un simplu telefon, mult mai practic decat un plan de zbor (mai ales cand nu se dispune de conexiune la internet, fax, etc). Multe Cessna, Piper, si alte aeronave mari, (altele decat UL aircraft) folosesc acest mod de lucru, atunci cand nu intersecteaza o zona de spatiu controlat, respectiv cai aeriene si CTR-uri (multe aeronave din cele mentionate au baza pe aerodromuri/terenuri private, in spatiu G. Sun deja, din fericire, multe asemenea aerodromuri/terenuri. Deplasarea intre doua aerodromuri/terenuri private din spatiul G nu necesita, in mod obligatoriu plan de zbor. Se poate utiliza informarea de zbor VFR, conform cu HG912/2010.

     

    Am scris cele de mai sus cu tristete. Ar trebui ca multe dintre asociatiile de aviatie din Romania sa nu mai arate cu degetul spre aceasta "oaie neagra", respectiv "UL aircrafts", si sa le trateze ca pe niste "aeronave civile de aviatie generala", asa cum se intampla in multe alte tari.. Cred totusi ca cer prea mult, atat timp cat acest site nu are o sectiune in limba romana...Poate asociatia ar trebui sa se numeasca AOPA pentru vorbitori de limba engleza...

     

     

  • 10 Feb 2016 7:29 AM
    Reply # 3810398 on 1322829
    Ethica
    Good point. I hadn't thuoght about it quite that way. :)
  • 17 Apr 2017 5:59 PM
    Reply # 4756682 on 1395115
    Anonymous

    Okay Fine! Let me ask one question- What should we do to get rid of mental stress? I prefer to watch my favorite movie accroding to mood and I feel relax. I normally watch the movies online and this website is perfect to watch any movies or TV shows online.


  • 05 Jun 2017 4:31 AM
    Reply # 4879936 on 1395115
    Anonymous
    Un pilot de aviatie generala, vorbitor de limba engleza si romana wrote:

    Imi permit sa comentez la aceasta sectiune a forumului o problema legata de informatiile care se regasesc la sectiunea "Flight Planning". Chiar daca, probabil, nu au fost prezentate cu rea intentie, unele precizari pot crea confuzie. Astfel:

     

    - Exception to this rule are only UL aircrafts flying under Romanian Aeroclub.All other aircrafts in General Aviation have to submit a flight plan

     

      Plasarea avioanelor ultrausoare in alta categorie decat "aeronavele civile" (termenul sub care se face referire in toata legislatia nationala la toate aeronavele de aviatie generala), este o practica ce a adus, aduce si va aduce mult rau intregii comunitati de aviatie din Romania. Aeronavele ultrausoare nu difera cu nimic de celelalte aeronave civile, cu exceptia greutatii (asa cum un Piper Cherokee sau o Cessna 150 difera de un AN2 sau de un BN2). Avioanele ultrausoare respecta aceleasi reglementari cu privire la zborul in spatiul aerian national pe care le respecta toate aeronavele care executa zboruri VFR. Atfel, in conformitate cu HG912/2010 (cea care reglementeaza procedura de autorizare a zborurilor in spatiul aerian national si care a abrogat HG1172), zborul executat in intregime in spatiul de clasa G (din care, avem, slava domnului destul, nu asa cum s-a mentionat la FAQ - most of Romania is under Controlled Airspace) nu necesita, obligatoriu un plan de zbor. La alegerea operatorului, acesta poate depune un plan de zbor sau o informare de trafic VFR la Ministerul Apararii Nationale Aceasta se reduce la un simplu telefon, mult mai practic decat un plan de zbor (mai ales cand nu se dispune de conexiune la internet, fax, etc). Multe Cessna, Piper, si alte aeronave mari, (altele decat UL aircraft) folosesc acest mod de lucru, atunci cand nu intersecteaza o zona de spatiu controlat, respectiv cai aeriene si CTR-uri (multe aeronave din cele mentionate au baza pe aerodromuri/terenuri private, in spatiu G. Sun deja, din fericire, multe asemenea aerodromuri/terenuri. Deplasarea intre doua aerodromuri/terenuri private din spatiul G nu necesita, in mod obligatoriu plan de zbor. Se poate utiliza informarea de zbor VFR, conform cu HG912/2010.

     

    Am scris cele de mai sus cu tristete. Ar trebui ca multe dintre asociatiile de aviatie din Romania sa nu mai arate cu degetul spre aceasta "oaie neagra", respectiv "UL aircrafts", si sa le trateze ca pe niste "aeronave civile de aviatie generala", asa cum se intampla in multe alte tari.. Cred totusi ca cer prea mult, atat timp cat acest site nu are o sectiune in limba romana...Poate asociatia ar trebui sa se numeasca AOPA pentru vorbitori de limba engleza...

     

     Now we can check UP Board Results 2017 on UP Resultsnic.in 2017 and Bihar Board Result 2017 10th at IndiaResults.com


© AOPA Romania
Powered by Wild Apricot Membership Software